JAK UCZĘ?

Muzyka od zawsze była ze mną. Wpływała na to co robię, jak myślę, jak się rozwijam. Z początku, gdy poznawałam jej tajniki wydawała mi się bardzo trudna. Po dyplomie w szkole muzycznej, pomyślałam sobie:

„Ta szkoła była najtrudniejszą rzeczą, jaką przeżyłam”.

Mimo tego, widziałam głęboki sens dzielenia się tym, czego się nauczyłam. Rozpoczynając pracę nauczycielki, miałam marzenie, żeby moje dzieci i uczniowie mieli łatwiej, nie stresowali się kształceniem słuchu, nauką gry na instrumencie, występami itd.

Nie wiedziałam jak to zrobić dopóki…? Dopóty nie spotkałam dzieci, które miały takie same trudności w szkole jak ja. Zaczęłam szukać przeróżnych sposobów i metod, tworzyć pomoce, instrumenty , które ułatwiały im zrozumienie pojęć muzycznych.

Zauważyłam , że muzyki można uczyć się tak jak języka, najpierw słuchać  z rytmicznym poruszaniem ciała, potem śpiewać (od gaworzenia do słów), zapamiętywać melodię i w końcu grać na instrumentach. Na samym końcu, gdy moi uczniowie śpiewają kilkadziesiąt piosenek ze słuchu, tańczą i grają na instrumentach  bez nut, wprowadzam teorię, która  dla tak przygotowanych ( rozwiniętych muzycznie) dzieci staje się czymś prostym.

To proste poznawanie muzyki stało się moją pasją. Jestem „zakręcona” na punkcie rozwoju muzycznego dziecka. Wśród około 500 uczniów, którzy przeszli przez mój program: „Muzyka w kolorach tęczy” znalazłam tylko jedno dziecko, które naprawdę „nie słyszało”.

Wniosek?

Każde dziecko i każdy dorosły jest w stanie rozwinąć się dzięki muzyce!

Skorzystaj z mojego doświadczenia, serdecznie zapraszam.

Bezpłatny program dla klas I-III

“Muzyka w kolorach tęczy”


Karolina

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.
Zapisz się na mój newsletter!

Zapisz się już teraz na mój newsletter a otrzymasz darmowy program nauczania muzyki w klasach I-III !

×